Coördinator Portier

Solliciteer nu

Coördinator Portier

Paradiso is op zoek naar een Coördinator Portier voor een voltijd of deeltijd dienstverband.

Full-time / Part-time · Stichting Paradiso Amsterdam

Als Coördinator Portier stuur je de Portiers van Paradiso aan. Je bent verantwoordelijk voor een veilig en gastvrij Paradiso voor bezoekers, personeel en artiesten tijdens de meer dan 1.300 programma’s die Paradiso jaarlijks organiseert. Je maakt als Coördinator Portier deel uit van de afdeling Bedrijfsleiding. Als coördinator ben je zichtbaar en het aanspreekpunt voor je team en voor andere afdelingen van Paradiso. Deze rol vervul je vanuit verbindende en communicatieve capaciteiten. Je draagt waarden van Paradiso, zoals gastvrijheid en inclusiviteit, uit naar bezoekers en naar je team.

Je werkzaamheden:

• Het op coachende wijze aansturen, controleren en corrigeren van het beveiligingsteam conform de bedrijfs- en veiligheidsvoorschriften en het (schriftelijk) rapporteren hierover aan de bedrijfsleiding. Ook trainen en opleiden van nieuwe portiers/hosts
  • Het op coachende wijze aansturen, controleren en corrigeren van hosts (scanners)
  • Het toezien op, bevorderen van en rapporteren over de kwaliteit van beveiliging en dienstverlening.
  • Het – in overleg met de bedrijfsleiding – hebben van contact met instanties over de afwikkeling van calamiteiten en het rapporteren hierover.
  • Het – in overleg met de bedrijfsleiding – vervullen van een leidende rol bij calamiteiten en het hierbij zorg dragen voor een snelle en correcte afhandeling, de verlening van eerste hulp en het eventueel (doen) alarmeren van hulpdiensten conform het BHV-plan in overleg met de bedrijfsleiding.
  • Het zorg dragen voor de bewaking van het gebouw en de veiligheid van bezoekers, medewerkers en artiesten, waaronder het uitvoeren van de werkzaamheden van de functie portier, indien nodig of gewenst.
  • Het vriendelijk snel en correct ontvangen, begeleiden, informeren en registreren van bezoekers, medewerkers en artiesten. (afhandelingen/registeren van klachten)
  • Het nauwkeurig bijhouden van de gastenlijsten conform het gastenlijstreglement.
  • Het actief deelnemen aan werkoverleggen.
  • Het uitvoeren van additionele taken op passend niveau.
  • Affiniteit met gastheerschap, diversiteit, de-escalerend werken, arrestatie technieken
  • Goed kunnen schakelen tussen de vraag en sfeer van concerten en clubnachten

Je hebt:

• Leidinggevende capaciteiten: het vermogen om het overzicht te behouden, kunt taken delegeren en teamleden motiveren en begeleiden.
  • Een analytisch vermogen
  • MBO met Diploma Beveiliger 3
  • Een BHV- en EHBO-diploma + EHBDU of bereid om dit te behalen
  • Een grote affiniteit met de programmering van Paradiso. En je bent in staat dit te communiceren naar bezoekers.

Je bent:

• Stressbestendig; je deinst niet terug voor de dynamiek van een organisatie als Paradiso;
  • Contactvaardig;
  • Zeer verantwoordelijk en servicegericht;
  • In staat tot zwaarder dan gemiddeld fysieke belasting;
  • Klantvriendelijk, hygiënisch en servicegericht;
  • 18 jaar of ouder.

Nadere informatie:

Interesse in bovenstaande vacature? Iedereen is welkom bij Paradiso en krijgt een gelijke kans. In een stad met meer dan 860.000 unieke Amsterdammers, zien we deze kleurrijke variatie graag terug onder onze medewerkers, vrijwilligers en stagiaires. Voel je daarom vrij om op deze vacature te reageren.

Paradiso onderschrijft de Fair Practice Code en maakt zich sterk voor de Code Diversiteit en Inclusie. Paradiso streeft naar een team waar zoveel mogelijk verschillende achtergronden, ervaringen en perspectieven samenkomen. Inschaling van de functie is conform de bedrijfs-cao van Paradiso.

Solliciteer

Solliciteren kan via de onderstaande knop. Overtuig ons waarom we jou moeten kiezen.